Aktivace licence Line4u PREMIUM za plnou cenu

návod

<<< zpět na hlavní stranu rádce

1)      Na našich stránkách www.line4u.cz klikněte na položku „menu“. V případě, že používáte monitor s menším rozlišením, uvidíte místo položky menu pouze symbol menu (tři čárky). Po kliknutí na menu zvolte položku „Objednat Line4u PREMIUM“.                                                                                                             

Poradce/N2.jpg

2)      Zvolte volbu „Licence Line4U“ a následně (níže) zvolte požadovanou délku licence. Poté klikněte na tlačítko pokračovat.

Poradce/2_aktivace licence se slevovým kódem/2_aktivace licence se slevovým kódem.jpg

3)      V tomto kroku zvolte kliknutím volbu „přihlásit se(v případě, že jste již registraci provedli, tzn., že jste v minulosti zkoušeli demo, nebo měli platnou licenci) nebo volbu „vytvořit účet“. 

Poradce/2_aktivace licence se slevovým kódem/3_aktivace licence se slevovým kódem.jpg

4)      V případě, že jste zvolili volbu „přihlásit se“, tak překontrolujte své údaje, v případě zvolení „vytvořit účet“ vyplňte své registrační údaje. Poté klikněte na volbu „pokračovat“.

Poradce/2_aktivace licence se slevovým kódem/4_aktivace licence se slevovým kódem.jpg

5)     Nyní zvolíte způsob platby: kreditní kartou on-line (platba okamžitě) nebo platbu bankovním převodem (připsání na účet 1 až 5 dnů po úhradě). Následně zvolte volbu „pokračovat“.

Poradce/2_aktivace licence se slevovým kódem/5__aktivace licence se slevovým kódem.jpg

6)      Nyní se Vám objeví rekapitulace Vaší objednávky. Zaklikněte souhlas s našimi obchodními podmínkami a dokončete objednávku kliknutím na volbu „dokončit objednávku“. V případě volby „platba bankovním převodem“ vám obratem dojdou platební údaje na Váš e-mail. V případě zvolení platby „kreditní kartou on-line“ budete ihned přesměrováni do platební brány.

Vaše licence je platná okamžitě po připsání platby na náš účet. Při platbě kartou se jedná řádově o minuty, při platbě převodem se jedná řádově o 1 – 5 pracovních dní. 

Nedaří se něco, jak by mělo?

Zkuste se podívat na naše řešení případných potíží do sekce „Co mám dělat, když…“ (zde) a rovněž do sekce „Odpovědi na nejčastější otázky“ (zde). 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte naši zákaznickou podporu!

Primární podpora: info@line4u.cz

Sekundární podpora: 777 057 333

<<< zpět na hlavní stranu rádce


Nezapomeňte se podívat
na další součásti systému Line4You