Co mám dělat, když…

Aneb poradce při problémech

<<< zpět na hlavní stranu rádce

1)      … se chci zaregistrovat a systém hlásí, že uvedená adresa je již registrována?

Odpověď:  Tato hláška se objeví v případě, že jste již registraci provedli, tzn., že jste v minulosti zkoušeli demo, nebo měli platnou licenci k systému Line4u či Line4u PREMIUM. V případě, že jste přesvědčeni, že došlo ke zneužití Vaší e-mailové adresy, kontaktujte nás prosím na naši e-mailovou adresu.

2)      … při aktivaci vyplním všechny osobní údaje a dozvím se, že nejsou vyplněné?

Odpověď:  Systém je zcela v pořádku a vše je funkční. V případě této hlášky je problém v neaktuálnosti Vašeho webového prohlížeče. Aktualizujte si tedy prosím Váš webový prohlížeč nebo si ještě lépe nainstalujte webový prohlížeč Google Chrome, ve kterém Line4u dosahuje nejlepších výsledků. Stáhnout jej můžete zde.

3)      … mi nefungují funkce systému, které by fungovat měly?

Odpověď:  Systém je zcela v pořádku a vše je funkční. V případě této hlášky je problém v neaktuálnosti Vašeho webového prohlížeče. Aktualizujte si tedy prosím Váš webový prohlížeč nebo si ještě lépe nainstalujte webový prohlížeč Google Chrome, ve kterém Line4u dosahuje nejlepších výsledků. Stáhnout jej můžete zde.

4)      … jsem přesvědčen, že má můj platební kód fungovat, ale nefunguje?

Odpověď: Pak doporučujeme kód do pole zkopírovat – předejdete tak případným překlepům. Při kopírování si dejte prosím pozor, abyste před nebo za kód nepřidali mezeru. 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte naši zákaznickou podporu!

Primární podpora: info@line4u.cz

Sekundární podpora: 777 057 333

<<< zpět na hlavní stranu rádce


Nezapomeňte se podívat
na další součásti systému Line4You