Vygenerování dárkového poukazu k Line4u PREMIUM za běžnou /akční cenu
návod
1) Na našich stránkách
www.line4u.cz klikněte na položku
„menu“. V případě, že používáte monitor s menším rozlišením, uvidíte místo položky menu pouze
symbol menu (tři čárky). Po kliknutí na menu zvolte položku
„Objednat Line4u PREMIUM“.
2) Zvolte volbu „Licence Line4U“ a následně (níže) zvolte požadovanou délku licence. Následně klikněte na tlačítko pokračovat.
3) Dárkový poukaz nejspíše kupujete pro někoho jiného (i když jej lze použít i pro sebe), ale vždy je nutné provést objednávku na Vaše jméno (Vaše jméno, způsob platby a ani cena se ovšem na dárkovém poukazu neobjeví, volbu vygenerování poukazu zadáváte v dalších krocích). V tomto kroku tedy zvolte kliknutím volbu „přihlásit se“ (v případě, že jste již registraci provedli, tzn., že jste v minulosti zkoušeli demo, nebo měli platnou licenci) nebo volbu „vytvořit účet“.
4) V případě, že jste zvolili volbu „přihlásit se“, tak překontrolujte své údaje, v případě zvolení „vytvořit účet“ vyplňte své registrační údaje. Poté klikněte na volbu „pokračovat“.
5) Nyní zvolte volbu „koupit jako dárek“.
6) Následně zvolíte způsob platby: kreditní kartou on-line (platba okamžitě) nebo platbu bankovním převodem (připsání na účet 1 až 5 dnů po úhradě). Dále zvolte volbu „pokračovat“.
7) Nyní se Vám objeví rekapitulace Vaší objednávky. Zaklikněte souhlas s našimi obchodními podmínkami a dokončete objednávku kliknutím na volbu „dokončit objednávku“. V případě volby „platba bankovním převodem“ vám obratem dojdou platební údaje na Váš e-mail. V případě volby platby „kreditní kartou on-line“ budete ihned přesměrováni do platební brány.
8) Voucher Vám dojde ihned po připsání Vaší platby na náš účet. Při platbě kartou se jedná řádově o minuty, při platbě převodem se jedná řádově o 1 – 5 pracovních dní. Dárkový certifikát Vám je zaslán ve formátu PDF. Platnost dárkového poukazu je dva měsíce. Obdarovaný si aktivuje poukaz na našem webu www.line4u.cz za pomocí volby „aktivace licence“. Více informací naleznete zde.
Nedaří se něco, jak by mělo?
Zkuste se podívat na naše řešení případných potíží do sekce „Co mám dělat, když…“ (zde) a rovněž do sekce „Odpovědi na nejčastější otázky“ (zde).
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte naši zákaznickou podporu!
Primární podpora: info@line4u.cz
Sekundární podpora: 777 057 333